دوستت دارم A
عشق بي پايان...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
كلبه عاشقان خسته دل
عشق و صفا
رنگارنگ از همه رنگ
خنده بازار
همه جوره ......
اگر از تو بخوان حرفت بزن
ديدني و خواندني
به وبلاگ من خوش امديد
خنديدن حق ماست
عشق يعني زندگي
نفسي واسه موندن ندارم
عشق
چه خبره اينجا
بهترين هاي هر چي
همه چي در هم
فقط دختر ايروني و ديوهاي ايراني
...سبكبالان و عاشقان هميشه جاويد ...
تي نيوز اخبار فناوري
طراحی سايت/طراحی وب سايت
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق بي پايان... و آدرس dena2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 44782
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
DENA

 
پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 23:47 :: نويسنده : DENA

 

عشق من دوستت دارم ؛ به همان اندازه که ستاره ها و ماه آسمون را دوست دارن و به بودنش نيازمندند ؛ به بودنت نيازمندم .

 

عشق من دوستت دارم ؛ تاحدی که لرزش انگشتانم به من قدرت نوشتن و لبانم قدرت بيان اين حس را نمی دهند .

 

عشق من دوستت دارم ؛ به همان اندازه که سوختن چوب در آتش دردناک است ؛ دوری از تو برايم سخت و زجرآور است .

 

عشق من دوستت دارم ؛ تاحدی که می خواهم آنقدر بگريم و فرياد بزنم تا ثانيه های ساعت دلشون برام بسوزه و با سرعت بيشتری روی صفحه روزگار حرکت کنند ؛ تا روز ديدار من و تو زودتر از راه برسه تا آغوش گرمت را حس کنم ؛ آغوشی که مدتهاست برايم باز مونده و انتظارم را می کشد .

 

عشق من دوستت دارم ؛ به همون اندازه ای که آب از خشک شدن می ترسه ؛ من از اينکه روزی از من دلگير بشی و ترکم کنی می ترسم .

 

عشق من دوستت دارم ؛ تا حدی که با نفسهام به درونم رخنه کردی و تمام سلولهای بدنم با عطر قدمهات جون تازه گرفته اند

 

عشق من دوستت دارم ؛ تا حدی که حد ندارد دوستت دارم   .

 

من با تو زنده ام همسفر من ... می پرستمت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: